wtorek, 29 czerwca 2021

Co się dzieje z Blogiem? Projekt, Youtube oraz przyszłe plany.

Witam Was!

Drodzy widzowie, drodzy czytelnicy.


Zastanawiacie się co się stało? Dlaczego nie ma nowych wpisów, postów? Opublikował 30 postów i odechciało się dalej pisać? Oczywiście, że nie kończę działalności na blogu, zaraz wszystko się wyjaśni, co się działo przez prawie miesiąc. Zaraz Wam wszystko wyjaśnię i opowiem.


Przez 2 ostatnie tygodnie maja miałem spore problemy z internetem, lecz w końcu udało się wszystko pozytywnie załatwić i internet powrócił. Te dwa tygodnie niestety negatywnie wpłynęły na moją twórczość tym, że dość ciężko było powrócić do pisania. Dlatego też wstrzymałem się z pisaniem, ale spokojnie, nie porzucam bloga. Czas w przerwie od blogowania wykorzystałem na zrealizowanie projektu, o którym myślałem już od dawna i nareszcie nabiera kształtu oraz prawidłowo rozwija. 

Zastanawiacie się pewnie, a cóż to za projekt?

Mobilne Granko Youtube

Od samego początku planowałem uruchomić własny kanał na Youtube razem z blogiem, lecz w kwestii youtube nie było to takie proste, ze względu na sprzęt do nagrywania oraz przełamanie własnych barier. Myślałem sobie, co w tym nagrywaniu jest takiego trudnego, uruchamiam i gadam do telefonu. Jednakże mocno zderzyłem się z barierą jaką okazał się stres, burza bijących się myśli oraz obawa przed publikacją własnego filmu.



Pierwszy vlog, jaki nagrałem, był naprawdę nokautujący cios. Do nagrania monologu podchodziłem co najmniej z 20 razy, stres mocno krępował w sposób, który uniemożliwiał swobodną konwersację poprzez częste przejęzyczenia, napady jąkania się, jak również pełne wyciszenie. Udało się przezwyciężyć i wyzwolić się z kajdan stresu, który nakładał silne ograniczenia psychiczne. Z każdym kolejnym nagraniem czynnik stresu staje się coraz słabszy i tym samym pozwala na swobodne monologi.

Obecnie prowadzę dwie serie na moim kanale Youtube, jedną z nich jest seria z gry Gems of War, do której odnośnik znajdziecie poniżej:


Poza materiałami z Gems of War prowadzę, również serię vlogów o różnorodnej tematyce, lecz obecnie są to vlogi ze spacerów po lesie w poszukiwaniu grzybów.


W przyszłym tygodniu rozważam ruszyć z projektem: Tygodniowy Przegląd Youtube, w którym przedstawię Wam kanały różnej tematyce, od podróży, przez styl życia bądź kanały gamingowe. Rozmyślam jeszcze tylko nad formą materiałów, czy stworzyć je w formie vloga na kanale youtube, a może pod postacią postu na blogu. (Kwestia jest jeszcze do przemyślenia).

Jeżeli Macie jakiekolwiek wskazówki bądź pomysły to Dajcie znać w komentarzach.

Już wkrótce kolejne gameplaye, vlogi na youtube oraz nowe posty na blogu. Zapraszam Was do komentowania, lajkowania oraz na social media. Pozdrawiam i do następnego razu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz