czwartek, 13 maja 2021

Project Minecraft - City - Part #3

 

Project Minecraft budowa miasta

Project Minecraft Part #3


    Witajcie, witajcie i rozsiądźcie się wygodnie, ruszamy z kolejną częścią Projektu Minecraft, jak wspominałem poprzednim poście. Dziś został całkowicie przebudowany port, lecz to nie jest jeszcze jego ostateczna wersja. Zostanie powiększony, obecny wygląd portu jest jedynie szkicem.




    Kolejnym etapem, było wybudowanie dwóch magazynów portowych, których pomieszczenia zostały zagospodarowane oraz wyposażone w elementy dekoracyjne.











    Po wybudowaniu magazynów zabrałem się za wytyczenie drogi z portu do miejsca, w którym mają powstać chaty rybackie. W trakcie budowy ścieżki natrafiłem na jaskinię, o której wcześniej nie wiedziałem, nie wiem gdzie i dokąd prowadzi ani, jak długi jest jej korytarz.










Ostatnim elementem dzisiejszego gameplayu, było dokończenie wyposażenia wnętrza gmachu.




Jeżeli Macie jakieś pomysły na wykorzystanie jaskini, napiszcie je w komentarzach pod postem. Wasze sugestie i propozycje postaram się zrealizować. Project Minecraft to nie tylko mój projekt, lecz nasz wspólny. 

Materiał, który czytacie, powinien być opublikowany wczoraj, lecz nie został ze względów na panującą burzę. Dlatego też publikacja postu musiała zostać przełożona na czwartek. W tej części Projektu Minecraft to już wszystko, ale pojawi się następny epizod z budowania jeszcze dziś Zapraszam Was.

Pozdrawiam i do następnego. Piszcie Wasze propozycje  na wykorzystanie jaskini w komentarzach, odczytam i wspólnie zdecydujemy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz